Wednesday 22 February 2012

IT'S FUN WITH A NEW LIFE :D

assalamualaikum people! dah lama blog aku ni berabuk.. tak ada cerita yang baru baru nak di update kan untuk uollss.. :P kebelakangan ni, aku busy sikit lah.. tak ada masa nak membukak blog.. hari ni baru ada semangat sikit nak bukak.. anyway, sekarang ni aku dah ada kehidupan baru sekarang.. well, sekarang ni aku dah kerja.. dah masuk seminggu dah aku kerja.. best sangat bila dah kerja ni.. kepala pun tak banyak fikir.. bila duduk rumah, ada je masalah yang dapat.. ada je benda yang nak di fikir kan.. bila dah kerja, rasa free dengan semua masalah.. opss.. terlupa pulak aku kerja apa eh.. alah, kerja biasa biasa je.. tak ada alah hebat mana pun kan.. boleh nak cari rezeki untuk diri sendiri.. sekarang ni aku dah kerja dekat AYAMAS! ha? tau tak tu? ke tak pernah dengar nama tu ? hihi.. :D di situ lah aku bertapak nak hidup cari duit.. baru aku tau, cari duit ni susah rupanya kan.. dulu bila mintak je duit, terus dapat.. sekarang ni, tak dapat lagi lah macam tu.. semua benda kena cari sendiri.. em.. first day aku kerja dekat situ, macam susah sikit sebab nak kena ingat semua benda dekat situ.. and masa first day kerja, rasa macam nak berhenti terus pun ada.. haha..


sebab aku takut tak boleh nak ingat apa yang akak ang abg dekat situ ajar kan.. tapi bila aku fikir kan balik, ni lah pengalaman hidup kan.. kalau tak rasa tak tau macam mana hidup ni.. sampai lah ke hari ni, aku seronok kerja dekat situ.. diorang semua nya baik.. otak gila gila semua.. haha.. tak ada lah tension bila kerja kan.. baru lah aku rasa dah ada hidup sendiri.. dulu terperuk je dalam rumah.. buat itu buat ini.. sekarang ni baru lah rasa hidup ni best sebenarnya.. bila kerja tak ingat apa apa masalah pun..

bagi aku sekarang ni, aku nak fokus dengam hidup aku sekarang ni.. aku tak nak fikir hal hal dulu.. apayang aku lalui dulu.. bagi aku, biarlah semua tu jadi sejarah.. sejarah yang tak mungkin berulang.. aku dah tak nak toleh kebelakang.. apa yang aku fikir sekarang ni, hidup aku, kebahagiaan aku.. itu je.. aku tak nak fikir benda yang lepas lagi.. :D..


doakan aku dapat kerja dengan baik ya, nanti kalau ada apa apa cerita.. aku update lagi.. thanks reading.. :P



                                                                *much love* BYE !

No comments:

Post a Comment