Thursday 29 September 2011

i miss you guys a lot !

tak tahu lah kenapa tiba tiba nak postkan pasal kawan lama kan.. teringat pulak dekat dorang.. nama je satu sekolah, tapi kitaorang dah jarang bertegur dan kadang kadang tak tegur langsung.. tak tahulah kenapa jadi macam ni? kitaorang dah tiba tiba renggang..


 ni maisara.. aku kenal dengan since form one lagi. and sampai lah form 3.. dia lah best friend aku masa tu.. semua problem aku cerita dengan dia.. kitaorang sekepala.. banyak memori aku dengan dia ni.. and paling banyak memori, bila si mai ni couple dengan si adib.. haha.. kelakar lah jugak bila mai ni couple dengan adib.. macam macam cerita ada.. hehe.. tapi tu cerita lama kan mai :D.. tapi mai? kenapa kita dah jadi renggang ye? tak tahu lah kenapa.. last year and this year langsung tak lepak sama sama kan.. :)


ni pulak shieda.. best friend aku jugak.. kenal and rapat dengan dia masa form two.. terus aku dengan mai rapat dengan dia ni.. shieda ni, dah lah kelakar. ingat lagi masa form three, bila ada masalah dengan boyfriend dia, selalu mengadu dengan kitaorang, and kitaorang akan gelak bila dia cerita problem dia dengan boyfriend dia sebab si shieda ni, perangai dia, kalau gaduh dengan boyfriend dia, tak sampai dua hari mesti dah okay.. bila dah okay, tersengeh2 dengan kitaorang.. hehe.. kelakar bila teringat balik..


yang ni pulak asmira.. kitaorang rapat dengan dia masa form two jugak sebab dia baru je pindah dekat school kitaorang.. mula mula buat buat lah sombong dengan asmira ni, lama lama.. ya allah..perangai dia ni, gila gila.. dan lama lama, rapat dengan aku..bila borak dengan aku, mesti tergelak yang agak kuat.. kadang kadang malu pulak bila gelak terlampau kuat.. dia ni pandai buat lawak.. dan perangai buruk dia, suka tak datang sekolah sebab tak bangun pagi... tapi? sekarang... dia dah lain sangat.. tak macam dulu lagi.. tak tahu lah aku nak cakap macam mana..

ha.. yang ni puteri..dia ni pulak rapat dengan kitaorang masa form 3.. actually, aku kenal putri masa sekolah rendah dulu, tapi masa sekolah rendah, aku tak rapat dengan dia.. just kenal kenal macam tu je.. sampai lah dia pindah sekolah and masuk kelas dengan kitaorang.. so, kitaorang rapat la.. putri ni sampai sekarang rapat dengan aku dan jadi best friend pun.. sebab dia satu kelas dengan aku sekarang ni.. dia ni banyak share problem dengan aku, and aku banyak share problem dengan dia.. and, kadang kadang kitaorang ni ada jugak salah faham, tapi kejap je.. :) kan put.. aku ni bila balik sekolah, selalu la jugak balik denagn dia, sebab dia ni pandai bawak motor.. hehe.. :)


yang pulak shahira.. dia ni pun aku rapat masa form three.. shira ni, yang paling kelakar dengan dia, bila gelak atau senyum mesti mata tertutup.. tak tahu lah kenapa.. hahaha.. tu lah keunikkan dia ni.. ingat lagi masa form three, aku, asmira dan dia siap pergi istana seri menanti lagi sebab masa tu nak buat folio.. kononnya semangat lah kan nak buat folio.. hihi.. tapi? sekarang.. kitaorang dah tak rapat macam dulu lagi..


ha, yang ni pulak si miera. dia ni aku rapat pun since form two..dia ni manja sikit...dia nak semua orang jangan hilang tumpuan dengan dia.. hehe.. masa form three, dia ni selalu tak ada dalam kelas.. pergi mana lagi, dating lah kan.. sampai kena kejar dengan cikgu lagi.. hehe.. kelakar betul.. then, si miera ni, selalu tidur and menangis and selalu borak.. tak habis habis dengan cerita dia tu.. kalau nak bergambar, dia mesti harus ada.. kalau dia tak ada, merajuk pulak.. :)

tapi, tak tahulah kan korang.. aku rindu korang gila gila wey.. aku nak sangat kita hangout and berkumpul balik.. tapi tak tahu lah dapat ke tidak.. aku harap, one day nanti.. kita semua tak sombong bila jumpa dekat luar nanti.. banyak kan memories kita kan.. i love you !

No comments:

Post a Comment