Monday 24 October 2011

doa kan saya dan mereka..

assalamualaikum.. hi korang.. sedar tak sedar, spm tinggal lagi 2minggu je lagi.. cepat rasanya masa berlalu kan.. masa awal tahun haritu, rasa lambat gila nak hspm.. sekarang, tinggal 2minggu je lagi aku nak spm.. kadang kadang bila aku duduk sorang-2, aku rasa takut sangat nak jawab spm nanti, and kadang kadang rasa macam nak balik ke form 4.. sebab? tak berapa yakin nak jawab soalan tu nanti.. hihi.. tu lah kan, banyak sangat main nye, tengok sekarang, dah menggigil nak jawab spm.. :D

14 november 2011, hari pertama aku menjawab soalan, harap dipermudah kan aku nak menjawab soalan tu nanti.. dan dengan rendah hati nya, aku ingin memohon maaf dekat semua, kalau aku ni ada banyak buat salah dan silap.. halal kan lah ape yang aku telah minta dan lain lain.. and  to all my friends aku minta maaf dekat korang kalau aku ada buat salah dan silap, buat korang rasa tak puas hati ke, atau ape ape jelah.. halal kan ape yang pernah aku minta.. aku harap, kita dapat jawab soalan dengan baik dan buat yang paling terbaik dan buat dengan kemampuan kita..

and goodluck to all batch 94, and do the best for spm soon..  :)

No comments:

Post a Comment