Wednesday 2 November 2011

DIA PENGGANTI KAMU... :)

dia? dia muncul dalam kehidupan aku di saat aku kehilangan kamu.. dia datang di dalam kehidupan aku dan membawa nafas yang baru di dalam kehidupan aku.. siapa dia? dia bakal menjadi kakak ipar kepada aku januari depan.. dia seorang yang baik.. dia seorang yang pandai.. dia seorang pendengar yang baik.. dia banyak memberi semangat kepada aku.. dia akan berada apabila aku berada di dalam waktu kesusahan.. banyak aku lalui dengan dia.. suka duka sama sama dengan dia.. aku menangis dengan dia apabila aku kehilangan kamu dan dia memberi kan aku seribu satu nasihat..

di saat aku jatuh, dia selalu ingat kan aku kepada allah.. dia selalu bercakap kepada aku, " apa yang telah terjadi, kita kena terima dengan kuat" dia tak sanggup melihat aku di dalam kesedihan.. dan dia mengimpikan aku masuk ke universiti.. dan dia tahu ape keperitan yang aku lalui sekarang ini.. kadang kadang dia marah, kerana aku cepat berputus asa.. aku sangat senang dengan dia.. dia macam kamu.. dia sebiji macam kamu! aku tak sanggup kehilangan dia.. aku tak mahu kehilangan dia.. kerana dia sangat sangat aku sayang..

aku sangat sayang kepada dia.. dia telah banyak memberi aku erti kehidupan.. dan dia bakal di ijab kabul januari nanti.. aku sentiasa mendoakan kebahagiaan dia.. dan aku harap dia bahagia..

 ini lah aku maksud kan dia.. dia amira..

dia bakal disatukan januari depan.. semoga bahagia

      selamat datang dia..



   ikhlas dari saya

No comments:

Post a Comment