Wednesday 2 November 2011

lagi sebulan saya bergelar pelajar sekolah :D

hye people.. whatcha doing now? read my blogger? :D hihi.. terlebeh sudahh.. aku sekarang ni sudah berada di peringkat akhir sebagai pelajar sekolah menengah.. perasaan? semestinya aku happy kan.. lepas ni tak payah dah gosok baju sekolah, susun buku letak dalam beg.. haiyoo! rasa macam dah penat nak buat semua tu.. tapi, tapi? jangan pulak nanti rindu zaman sekolah pulak.. hihi.. selepas ni, saya akan bebas nak pergi mane mane pun.. tak ade siapa lagi nak marah.. sebab dah nak masuk alam 18tahun dah kan, dah boleh berdikari dah.. tak ade lah lepas ni, nak pergi mane mane asyik kena marah je dengan mak.. hihi.. lumrah lah kan, seorang ibu risau kan anak die sendiri.. :) hoho..

tarikh 05/12/2011 tamat lah sudah saya sebagai pelajar sekolah.. nak buat ape lepas habis sekolah ni? nak pergi plkn, macam lah pergi, hihi.. duduk rumah jelah kan.. hihi.. ohhh.. ade lagi tugas yang perlu dibuat selepas spm nanti.. mmmm.. tugas menyiapkan keperluan perkahwinan abang aku nanti.. haishh, mesti lah penat nanti ni.. orang lain yang nak kahwin, aku pulak yang perah tenaga.. kikiki..

whatever it is, wish me for spm soon.. *rasa nya dah banyak kali aku post pasal aku nak amik spm ni, hihi.. * bye-2.. xoxo :)

No comments:

Post a Comment