Thursday 2 February 2012

KAHWIN OHH KAHWIN

hello uollss! i'm back.. :D nampak tak entri dekat atas tu? ehem2.. bukan aku yang kahwin yer.. kalau aku yang kahwin, memang syiokkk lah kan.. :P okay-2, kali ni nak post pasal kenduri kahwin abg aku yang num 2 hari tu.. alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar.. amin.. ramai yang kenyang makan dekat rumah aku.. this time, lauk memang perfecttt sangatt lahh.. and credit to my pakteh yang bertungkus lumus masak.. lauk memang sodapp yoo ! ramai yang puji ha.. :P serious aku cakap, penat yang tak terkata sangat lah.. sampai aku ni demam di buat nya.. hebatt betul tamparan kenduri kali ni.. nasib baik aku tak pengsan.. haha..



kali ni tema kahwin warna merah silver.. melatopp uolsss.. merah gituu.. mak ayah aku menyerlah merah, macam raya cina dah.. hihi :P tapi aku ni? tak nak lah malatopp macam mak ayah aku, aku pakai baju silver je lah kan.. melatopp jugak mak hari tu.. ahaha.. (perasannn).. fuhh.. masa keadaan kenduri, amat menggamat kan.. sekali datang, mak oi, sesak khemah aku tengok.. sampai tak nak tengok aku lagi dah apa yang jadi.. haha.. ramai sangat yang datang eh.. aku ni, dah nak patah kaki dah asyik berdiri, bagi gift dekat orang.. rasa macam kaki ni tak terdaya nak berdiri lagi.. haha..


                                      ni lah pengantin nya.. merahh uolsss.. malatoppp.. :P


                                             ni lah pelamin nya.. cantikk aku tengok.. :D


             okay, ni picture mak dengan adik beradik dia. mak saya pakai tudung full merah ;P
                                                                 geng gosippp
          ehem-2, pasangan ni pun, rasa nya tak lama lagi lah.. yeayy! dapat kakak ipar lagi.. :D

                         saya dengan kakak syahirah nabilah.. sayang dia.. meowww! :P
ini cousin saya.. iyaa ramli.. sangat sangat gila-2.. paling kelakar, dia silap salam tangan orang.. hihi :p

                     yang ni pulak, orang-2 pangkal yang tengah masak.. good job brooo..


                          anddd, menteri besar datang kenduri aku.. hihi.. kau ader? ;P

                                                  last picture.. senyum kepenatan :D


and a million thanks kepada sesiapa yang dah tolong aku handle kan majlis.. jasa korang, tak dapat dilupakan.. much lovee.. muahh.. :D bye

No comments:

Post a Comment