Saturday 7 April 2012

SETAHUN HUBUNGAN KITA RENGGANG, AKU RINDU NAK JUMPA KAU

banyak kali aku dengar tentang KARMA dalam hidup? kadang kadang aku terfikir sendiri, adakah aku lalui sekarang ni karma.. aku bingung bila fikirkan semua yang dah terjadi.. kesudahan untuk jawapan yang dah terjadi ni tak terungkap lagi.. setahun semua ni terjadi.. dalam masa setahun ni, perit untuk aku telan.. perit untuk aku terima semua keadaan ni.. bila keadaan yang rumit ni terjadi, hubungan kekeluargaan aku dengan sepupu aku yang lain, entah ke mana.. setahun ni, masing masing buat hidup masing masing.. tak contact antara masing masing.. kalau salah sorang meninggal ke ape, mungkin tak tau.. entah lah.. orang cakap, walau apa yang terjadi, keluarga tu penting.. adik beradik tu penting.. tapi bagi aku, memang keluarga sendiri penting, tapi sepupu jugak penting dalam hidup aku.. kalau dorang tak ade, jadi rasa lain.. entah la.. aku tersepit antara masalah orang tua yang tak tau bila selesainya.. tak kira lah siapa yang salah, siapa yang betul, sampai bila nak tengok hubungan sepupu kitaorang berpecah belah macam ni.. masing masing tuduh sesama sendiri.. tuduh yang mak masing masing yang salah.. nak bedebat benda ni, sampai ke mati pun tak habis.. aku rindu nak hangout dengan korang semua.. bila kita nak bersatu balik? sampai bila korang nak macam ni? aku mintak sangat, masing masing buangkan perasaan marah dan benci, bila aku fikir balik, ni masalah antara orang tua, and aku tak nak kita terbabit sama dalam keadaan ni.. dah setahun hubungan kita semua entah macam mana pun aku tak tau.. aku rinduuu gilaa dengan koranggg
kita selalu kan hangout berempat, bila semua ni terjadi, kita masing2 dah tak lepak sama dah.. :( aku rindu saat ni

aku rindu kau diba.. ni last moments aku dengan kau lepak.. aku rindu nak gelak gelak dengan kau, nak share problem dengan kau.. hm :(
kau pulak, jauh.. jarang balik.. contact dengan kau pun kadang kadang.. nasib baik kau balik masa wedding abg aku hari tuuuu... 
ni iskandar sepupu yang paling rapat.. dengan kau pun dah lama aku tak jumpa.. contact dengan kau pun dekat facebook.. rindu wey nak hangout dengan kau.....


*rindu nak hangout sama sama dengan korang semua..* :(

No comments:

Post a Comment