Tuesday 20 December 2011

K.O.S.O.N.G

hi peeps.. it's everything okey? :) based on my title K.O.S.O.N.G tonight..

kepala aku malam ni jadi tak tentu arah.. entah la.. aku pun tak tahu.. tiba tiba aku rasa kehidupan aku yang aku lalui sekarang ni kosong sangat.. tak ade siapa lagi dah yang aku boleh bercerita segalanya.. baru je tadi, baca blog cousin aku.. lagi lah, rasa macam nak menangis sepuas puas nya.. dan rasa boleh tak nak pergi jauh dari semua orang? kenapa eh? kenapa kau sanggup cakap macam tu.. kau tak sedar ke ape yang kau tulis tu akan mengguris hati semua orang.. ergh.. kusut memikirkan semuanya.. bila semua ni akan berakhir? bila? sampai bila kau nak jadi macam tu? bingung kepala ni dibuatnya.. 

cukup lah sayang.. kita ini bersaudara.. kita ade pertalian darah.. aku tak sanggup nak hadapi semua ni sampai ke 5 atau 6 tahun akan datang.. biar lah yang terjadi itu berlalu.. buat lah sesuatu untuk perubahan.. tak kan tak boleh berfikir lagi? mengelat mana pun, kita pasti akan berjumpa di luar sana nanti.. faham tak? 

aku jadi bingung.. dan bingung semua yang telah terjadi.. tolong lah mengerti walaupun sedikit.. dan henti kan lah percakapan, kalau ia nya menyakitkan hati orang lain.. *tears*


No comments:

Post a Comment